Hieronder vindt u de verschillende boekhoudkundige partners van Wings. Dit zijn maar enkelen. Er zijn in totaal ongeveer een +- 250 boekhouders die met onze programma's werken.
Maakt u zelf ook gebruik van onze diensten en wilt u hier ook vermeld worden? Neem dan contact op.
Liberoo ontzorgt ondernemers op vlak van boekhouding, verzekerings- en juridisch advies, administratie en loon- en personeelsbeheer. Omdat we weg zijn van cijfers.
Bij ons bent u verzekerd van de juiste naleving van al uw wettelijke en boekhoudkundige verplichtingen. Een degelijke boekhouding en opvolging zijn van essentieel belang gedurende elke fase van uw zelfstandige activiteit of vennootschap. Als gespecialiseerd boekhoudkantoor nemen wij het voortouw om ervoor te zorgen dat alles nauwkeurig wordt opgevolgd. Met een schat aan ervaring in diverse sectoren zijn wij uitgerust om zowel administratieve als boekhoudkundige vraagstukken te beantwoorden en op te volgen die specifiek gerelateerd zijn aan uw branche. Fiscaal advies speelt een cruciale rol in het bevorderen van uw groei. Tijdens tussentijdse besprekingen ontvangt u op maat gemaakt advies voor uw onderneming, gebaseerd op uw cijfers en situatie.
Bij ons kan u terecht voor een divers aanbod van diensten. - Adviesverlening inzake oprichting van een vennootschap. - Adviesverlening inzake voeren boekhouding, wettelijke verplichtingen, ... - Aansluiting sociaal secretariaat en sociale kas. - Aanvraag inschrijving Kruispuntbank voor Ondernemingen. - Voeren boekhouding. - BTW aangifte - Opmaken jaarrekening - Opmaken aangiften in personenbelasting, vennootschapsbelasting - Nationaal belastingadvies - Verdediging van de klant bij controles, opmaken van bezwaarschriften - Begeleiden van aandeelhouders bij overname, opvolging, verkoop, herstructurering, successie… - Begeleiding bij (geruisloze) fusie, splitsing, ontbinding en vereffening van vennootschappen - Begeleiding van onroerend goedstructuren (erfpacht, opstal, vruchtgebruik, leasing…) - Advies bij vennootschapsstructuren en vormen (managementvennootschappen, holdings, bestuurdersvennootschappen)
Het accountantskantoor JAC bvba heeft meer dan 25 jaar ervaring in accountancy en boekhouding. U staat bij ons als klant centraal. Een persoonlijke aanpak en correcte informatie zijn onze grootste zorg. Kwaliteitsvolle dienstverlening, professionele ondersteuning en correcte opvolging van alle boekhoudkundige, fiscale en sociale verplichtingen zijn onze grootste troef.
Wij bieden graag een klankbord voor boekhouding, fiscaliteit, financiële begeleiding en analyses van uw zaak. De belangrijkste focus is steeds een totaalpakket bieden voor de klant waarbij volledige begeleiding centraal staat. Ons cliënteel heeft geen nummer, maar wel een gezicht.
Lees meerDecostere Accountancy is een team van een 96-tal gedreven professionals, die in een vertrouwensrelatie met de klant, oplossingen en toegevoegde waarde bieden op het vlak van fiscaliteit, juridische dienstverleningen en beleidsondersteunend advies. Wij weten zeer goed waar wij goed in zijn: Belgische fiscaliteit, vennootschapsrecht, vermogensplanning, overnamebegeleiding, fusies en splitsingen, pay-roll en sociaalrechtelijk advies, financieel en bedrijfsondersteunend advies. Ondernemers helpen ondernemen. Op deze manier, willen wij u helpen ondernemen, en zo samen resultaat boeken.
Een accurate volledig digitale boekhouding, met het juiste advies op het juiste moment.
andaag tellen beide kantoren samen 19 medewerkers. Allen deskundigen in hun vak die zichzelf blijvend bijscholen, die onderling overleggen en in debat gaan met elkaar. Zo doet u niet alleen een beroep op één specialist maar op een heel team dat u coacht en de beste oplossingen voor u zoekt. Het team van Fiduciaire Godderis is samengesteld uit bachelors, masters en juristen in verschillende disciplines: accountancy, fiscaliteit, bedrijfsadvies etc.
Ons kantoor wordt gekenmerkt door een jonge dynamische ingesteldheid, gecombineerd met een grondige kennis van zaken. Zo begeleiden wij zowel startende als reeds actieve zelfstandigen.
“Bij Cannaerts Accountants maken we het leven van ondernemers makkelijk. Samen met Wings zorgen we voor een volledig digitale werking en archief van je administratie, geven je inzicht in je cashflow en zorgen ervoor dat je geen enkele fiscale kans mist. Zo moet jij je enkel bezighouden met wat ertoe doet: jouw onderneming.”
Debet Credit is een boekhoudkantoor dat sinds 1994 actief is in de Antwerpse regio. Onze klanten zijn actief in een brede waaier van sectoren. Het zijn zowel handelaars als vrije beroepen, eenmanszaken en vennootschappen. Wij richten ons vooral op KMO bedrijven die in de grotere boekhoudkantoren vergeefs op zoek zijn naar een persoonlijke aanpak.
Lees meerATEXIO staat voor Accountancy, Tax en Expertise voor Innoverende Ondernemers. De X staat dan weer voor de verbindende factor die de accountants en financiële experts van ATEXIO zijn, mede naar ons jarenlang opgebouwd netwerk aan vakspecialisten toe. De aanpak van ATEXIO is even eenvoudig als duidelijk: we gaan steeds voor een lange termijnrelatie met u als klant, gebaseerd op een wederzijds vertrouwen en respect voor elkaars werk. ATEXIO zorgt voor een betrouwbaar fundament waarop u kan bouwen in onze snel veranderende sector.
BV Accountants BV is gespecialiseerd in boekhoudkundig en fiscaal advies. Naast deze zaken ondersteunen wij ook onze klanten in de digitalisering. De klant en zijn wensen staan bij ons op de eerste plaats, waarbij vertrouwen één van de voornaamste troeven is in de relatie klant-boekhouder/fiscalist. We staan voor duidelijkheid, het nakomen van afspraken en een openhartige en eerlijke wijze van samenwerken
Fiscaliteit, Bedrijfsadvies, Boekhouding. Advies en begeleiding op uw maat.
Wij zijn een klein kantoor waarvoor persoonlijke service centraal staat. U komt steeds bij dezelfde persoon terecht die uw dossier door en door kent. De cliënt is bij ons geen nummer, maar een gewaardeerde klant, hoe klein ook. Het cliënteel bestaat hoofdzakelijk uit KMO’s en eenmanszaken.
D&L Partners biedt advies en begeleiding aan voor zowel kleine zelfstandigen als middelgrote ondernemingen.
Ons team verzorgt al uw wettelijke verplichtingen. Van het voeren van de boekhouding, het opstellen van de jaarrekening tot het indienen van aangiftes BTW, personenbelasting en vennootschapsbelasting. U kan ook bij ons terecht voor de opmaak van budgetten en budgetopvolging, herstructureringen en fiscale optimalisaties. Ons kantoor kan bovendien een bijzondere expertise en ervaring voorleggen binnen de social profit. Oprichting en ontbinding van VZW's, juridische begeleiding, aangiften jaarlijkse taks VZW's en rechtspersonenbelasting, advies omtrent het BTW-statuut alsook het begeleiding, indienen en afrekenen van subsidiedossiers. Wij verzorgen m.a.w. uw not for profit administratie van A tot Z. Wij geloven sterk in het model van de 'groepspraktijk'. Professionals onder hetzelfde dak met elk hun eigen specialisatie. U bent steeds persoonlijk in contact met een vennoot van het kantoor, met kennis van zake.
Accountantskantoor Van Epperzeel BV te Grembergen is uw perfecte fiscale partner. Uw boekhoudkundig expert met professionele know-how en een persoonlijke aanpak op maat van de klant. De boekhouding is voor elke onderneming een werkinstrument op lange termijn. Ons kantoor bewaakt voor u al uw fiscale en boekhoudkundige verplichtingen.
Technologie heeft ervoor gezorgd dat Tellent uw boekhouding anders aanpakt dan de traditionele boekhouder of accountant: - Wij werken uitsluitend digitaal! - Met de meest gebruiksvriendelijke software, in de cloud. Een plezier dus voor de ondernemer om zijn of haar administratie bij te houden! - Bijgevolg zijn wij constant bij met de boekhouding - Meer nog: we werken meer en meer met automatische aanvoer, via een bot. Hierdoor krijgen we nu zelfs al documenten binnen die de ondernemer zelf nog niet ontvangen heeft. - Dit helpt ons om te schakelen van reactief boekhouden naar proactief advies! En geef toe… dat is toch waar ELKE ondernemer van droomt? Meer nog, dat is eigenlijk waar ELKE ondernemer naar toe zou moeten! Het kan! We bewijzen het al dag na dag!
Boekhouding en fiscaliteit voor starters, kmo’s en vrije beroepen die vooruit willen.
de kleine prins is een accountantskantoor dat enkel en alleen voor BE non-profit werkt (vzw's, Ivzw's en Stichtingen). We werken helemaal digitaal en maken daarvoor gebruik van Wings, ClearFacts, Eenvoudig Factureren en Freshnote. Het kantoor heeft een 30-tal medewerkers en we beheren een 500-tal dossiers, van klein tot zeer groot, van lokaal tot internationaal.
Onze missie : Opdat de beste schoenmaker best bij zijn leest blijft, besteed de ondernemer alle boekhoudkundige en fiscale administratie ook best uit aan zijn specialist : de fiscaal accountant. Wij bundelen die administratie, die gegevens, die informatie tot een overzichtelijk geheel van cijfers. Dat geheel, uw boekhouding, maakt het voor u mogelijk om de beste beslissingen te nemen, zodat u met gerust gemoed kan doen waar u het best in bent: te ondernemen.
Boekhouding, fiscaliteit, Notariële boekhouding Uw partner bhij de oprichting en groei van uw onderneming.
Personenbelasting, algemene boekhouding, fiscaal advies/bijstand, begeleiding starters
Fiscaal Accountant - oprichtingen (1ste adviesgesprek gratis) - opstellen financieel plan.